Back to black

Tjenare dåligt bloggning tieep. Såg att jag hade uppdaterat igårkväll lite konstigt..
Var ju hos Sofia satt ute på hennes balkong och krökte och åt choklad. Inga ljus där ute endast ljusslingorna tända. Sådär underbart har jag inte haft det på läänge kan jag lova. Bästa avslutet på sommaren någonsin!
Sen så blev vi lite "galna" *host*, hög musik..ja. hehehehe...
Drog hem vid halv 1 ungefär.
Till idag då. Har sovit typ 4 timar inatt.. andra kvällen i rad jag har haft problem med att somna. Väldigt jobbigt.
Hoppas det går bra ikväll iallafall, viktigt att vara utvilad tills imorgon!
Nu har jag precis kommit hem, jag och mamma gick upp till Fridhemsplan och köpte lite grejer till mig.
Ikväll ska jag färga håret osså...wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0