Test

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Ja, blev  riktigt ****.
Dog någon som stod dig nära? Inte vad jag vet, nej.
Vilka länder besökte du? Åkte till Danmark en helg, det är väl det enda. (Ska ju tillbaka till New York på höstlovet.)
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? Hade hoppats på att träffa mer nytt folk. Men jag har ju redan dom bästa egentligen.
Vilket/vilka datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? Hmm, antagligen är det väl alla bra kvällar man haft som ju är några stycken, haha.
Största misstaget? Inget! Man ska ALDRIG ångra sig över något. Gjort är gjot vafan?
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk en gång. Skadar mig bara onykter.
Bästa köpet? Oj, många. Alla kläder och accesoarer.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mååånga saker!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? "Om sanningen ska fram". Ush..
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Både och! Förra sommaren var ju symbolisk på det sättet att jag började "ha kul".
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Varit mer ärlig.
Hur tillbringade du midsommarafton? På landet. När dem andra var vid firandet hade jag en egen liten fest uppe vid husen.
Favoritprogram på tv? Kollar ej på tv på sommaren men jag älskar verkligen  "The killing" och "Skins"
Bästa boken du läste i sommar? ''Ego girl'' av Isabella Löwengrip.
Största musikaliska upptäckten? Cat stevens!!
Något du önskade och fick? Pengar!!
Något du önskade dig men inte fick? Ännu mer pengar!!
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Tror vi var nere i tanto och träffade folk.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011? Har ju inte fixat mig (som jag gör annars) en enda gång på lovet. Kanske mascara en/två gånger typ.
Vad fick dig att må bra? All cred till Sofia Wamken!
Vem saknade du? En person jag inte träffat på typ en månad.
De bästa nya människorna du träffade? JOOAR!
Sommarens största kärlek? ;) ♥
Sommarens besvikelse? Dåligt väder på min födelsedag. Och att jag inte var på nått freaking konfaläger.
Sommarens bästa? jag brukar vara bäst.
Sommarens sötaste?
Daniel Adams-Ray.

Sommarens hetaste? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0