Weekday

Första dagen avklarad! Började vid 9 och slutade 13! Säämsta schemat evaar, jag svär! Har inte en enda sovmorgon, helt sjukt! Det senaste är 08:15! Började direkt fundera om det verkligen är tilllåtet att göra så? Hmm..Det komiska med det är att de framgick i ett formulär att dem kräver att man alltid ska komma utvilad. My ass att jag sriver på det.

Anywayz, efter skolan köpte jag, Anna och Sara subway. (♥) och gick hem till Anna och käka den! Sen drog vi först till Fridhemsplan och köpte lite saker, och sen ner på stan. Då blev Sara tröttis och drog hem. Så då kollade jag och Anna runt lite. Försökte hitta något att ha imorgon eftersom det ska bli fucking varmt, vi ska ju på utflyckt heela dagen. Men kom på allt jag redan köpt, haha.. Så det blev ett halsband och en ring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0