Bye bye, blackbird.

Still a little bit of your taste in my mouth

Saknar dig som fan, fast jag inte borde. Dags att vakna upp, jag vägrar att inse att det är över, idiot. Första gången asså, du utgav dig för att vara speciell. Att du som ingen annan bar på den egenskapen att respektera tjejer. Den höll i en vecka. Är det jag som är blind eller är respekt likvärdigt med att stöta på 5 flickor samtidigt? Jag är så jävla ny i den hära cirkusen. Du slösar bara bort ditt hjärta som om du hade fler på banken. Du är inte dum i huvudet, jag vet det.
Jag tänker på dig varje dag. När det egentligen borde vara tvärt om om man tänker på vad du utsatt mig för. Det låter som ett mord. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0