How can the silence be so loud

shit..vad händer egentligen? Helt jävla tom. Folk visar mer och mer vad dem går för. För visst är det svårt att dölja hela sig själv med hjälp av en tunn falsk fasad? Så precis när jag har löst ett problem, uppstår genast det nya. Jag kan inte göra annat än att skratta.
Småsaker får mig att falla just nu, jag är så jävla trött på att dölja det vraket jag är. Dag ut och dag in, le min älva. Liskom gårdagsvällen som avslutades övergiven i regnet påväg endast bort från allt. Destination unknown.
Fyfan vad äckligt. Om jag fick skulle jag byta stad, identitet och vänner nu. Den som beter sig fittigt mot mig nu, kommer jag aldrig växla ett enda jävla ord med igen.
fan så mycket att skriva men nu kommer gråten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0