They are running around like they aint got no mamas.

Fredag:
Allmänt seg kväll, nej usch inget vidare direkt. Typ omkring Rålis?

Lördag: Först på kvällen var det också segt så folk började surna rätt rejält.
Sen drog vi typ ner mot Kungsholmstorg där någon hade fått nys om fieesta. Först verkade allt bara galet creddigt och att bara några fick följa med in. Så det blev ju att man målade upp en bild framför sig att det kanske är typ någon dryg 18:åring som har allt som (förståeligt nog) inte vill ha in en hel drös med fjantiga 96or. Men väl där inne var det såå galet jävla chill asså shit. Alla var trevliga och snälla, och träffade en tjej som gick i min/vår skola också. Men helvete va kul jag hade! Detta kan jag leva på ett tag..
Kom även närmare en person jag tycker om vilket också gjorde delar av min kväll.
Sen kom det typ två (roliga) grannar eller nått och bad oss snällt att tagga därifrån, haha.
Sen var hände det inte något annat anmärkningsvärt för den kvällen.
Men fan hans moster vad jag (iaf) hade kuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0