abo

Shit vad det har hänt  saker sen sist jag skrev. Både galet bra saker och jävla cp saker. Orkar inte berätta om allt utan låter det bara glömmas, hehe. Speciellt mina päron, det är typ som inget har hänt! :D soft jue.
Men men, livet rullar på som vanligt och är endå rätt så nice. Köpt fina saker som jag ska visa sen. Jag kommer nog endå skirva lite urval av det som hänt. Dom bra sakerna såklart. För det överväger lätt dem dåliga.
Jag tänker hellre att vissa saker jag gjort kanske inte varit så bra än att jag har ångest över vad jag aldrig gjort.

ÅH JUSTE PÅ TORSDAG ÄR DET DANIEL!!!!!! GAAAAAAAAHHHHHH SÅ JÄVLA TAGGAD HERREGUD! ♥

aja nu ska jag möta mamma på stan så ska jag få nya skooooooor herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0