.

Vad fan är det som händer med en när man är hemma ett par dagar egentligen? Usch, folk har så jävla sjuka prioriteringar. Jag äger ut dom, dom blir nere. Så nu blev folk ledsna för att jag har rätt. Att man ens orkar öppna käften när det bara är skit som sägs. Men det känns faktiskt, väldigt mycket. Vart ska jag ta vägen, huset fyllt av fittor som verkar göra allt för att få en förvirrad. Det hemska är att dem verkligen lyckats.
Vilka är ni egentligen?
Allt kommer på samma gång, vänder mig in och ut. Håller på att bli galen, kanske på riktigt denna gång. Riktigt jävla sjukt förvirrad.
Jag är ständigt rädd över att det ska bli som sist. Jag var levande död. Bröt ihop var annan minut, kunde inte ens tvätta mitt år själv. Det var riktigt läskigt när man tänker tillbaka.
Så jag kanske varje gång jag får en annan känsla, som att jag nu är sjuk. Reagerar starkt och allt blir kaos. Som att vara ständigt på vakt.
Jag tar bara varje minut som den kommer.

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 Finns här för dig, hoppas du blir bättre fina du! Love

2011-09-07 @ 20:22:43
URL: http://stockholmtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0